Poprzednie wpisy:

Następne wpisy:

przyczepy mobilne katowice

Co jest lepsze ? zwykła przyczepa reklamowa czy z nagłośnieniem?

przyczepy mobilne katowice Przedsiębiorcy oferujący wynajem przyczep reklamowych często również posiadają przyczepy z nagłośnieniem, co stanowi atrakcyjną ofertę dla klienta chcącego mieć jak najlepszą autoprezentację usługi bądź produktu.

Czy warto zdecydować się na reklamę audiowizualną? Z pewnością ma to swoje plusy, chociażby takie jak większy zasięg pozyskiwania odbiorców takiej reklamy.

Nie należy jednak zapominać o tym, że im głośniej wcale nie oznacza lepiej.
Poza dobrze zaprojektowaną reklamą wizualną należy także zadbać o pozytywny odbiór dołączonego komunikatu, który ma zachęcić do zainteresowania się promowanym produktem.

Trzeba zwracać baczną uwagę na to, żeby przez przypadek nie zniechęcić potencjalnego kupującego zbyt natarczywą reklamą.

Niesie więc to ze sobą pewne ryzyko, które nie występuje w przypadku zwykłej przyczepy reklamowej.

Oryginalna reklama

Wiadomo nie od dziś, że dobrze zaprojektowana reklama powinna przyciągnąć uwagę odbiorcy, ale to tylko połowa sukcesu.
Ważne jest też, aby była na tyle interesująca, żeby zapaść w pamięci patrzącego.

Z tego powodu niezwykle istotnym czynnikiem dla reklamy jest jej kreatywność i oryginalność, co zwiększa jej oddziaływanie na odbiorcę.

Częstym zabiegiem twórców reklamy, zarówno wizualnej jak i audiowizualnej, jest wykorzystywanie ciekawych gier słownych, zwanych kalamburami, które opierają się na skojarzeniach, bliskoznaczności albo odwrotnie ? na wieloznaczności poszczególnych wyrazów.
Z tego sposobu korzystają projektanci reklam na billboardach, czasem na stronach internetowych, ale także na przyczepach reklamowych.

Audiowizualna przyczepa reklamowa

Dużym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców cieszą się audiowizualne mobilne reklamy.
Za tym terminem kryje się nic innego, jak przyczepa reklamowa wraz z głosowym komunikatem.
Taka forma reklamy jest niezwykle atrakcyjna dla odbiorcy, ponieważ oddziałuje nie tylko na zmysł wzroku, ale także słuchu, powodując, że promowany produkt czy usługa zostaną lepiej zapamiętane. Dodatkowo słowny komunikat daje spore pole do popisu twórcom reklamy, który może w zabawny, błyskotliwy sposób nawiązywać do wizualnej części, przyciągając uwagę potencjalnych klientów i zachwycając ich kreatywnością i oryginalnością.
Ponadto taka przyczepa reklamowa z nagłośnieniem jest dobrze słyszalna z większej odległości, dzięki czemu jej zasięg jest większy. .