Druk, reklama i drukarki

o się tak naprawdę zepsuło. Jedną z częstszych problemow jest to, że komputer lub laptop się nie włącza. Przyczyną może być praktycznie wszystko - od banalnych problemów z zasilaczem, po poważne usterki na płycie głównej. Dlatego

Druk, reklama i drukarki Czasem trzeba oddać drukarkę lub kserokopiarkę do serwisu:

Naprawa się nie opłaca?

Naprawa komputera bardzo często się opłaca. Zdarzają się takie awarie, że trudno stwierdzić co się tak naprawdę zepsuło. Jedną z częstszych problemow jest to, że komputer lub laptop się nie włącza. Przyczyną może być praktycznie wszystko - od banalnych problemów z zasilaczem, po poważne usterki na płycie głównej. Dlatego warto zanieść sprzęt do serwisu, ponieważ usterka może być banalna i niedroga w naprawie. Nawet jeśli nie mamy już gwarancji, ale za to nasz komputer sprawuje się jeszcze całkiem dobrze, to warto go serwisować,


Prowadzisz firmę usługową, lub handlową? Zainwestuj w reklamę!

Bez gadżetów reklamowych ani rusz. Zwłaszcza, jeśli prowadzisz jakiś sklep, albo oferujesz jakieś usługi "dla ludności". No bo jak to - fryzjer bez szyldu i wizytówek, albo sklep c ciuchami bez ulotek? Nie ma opcji To jest po prostu konieczność. Właściwie to określenie gadżety reklamowe jest nomen omen niewłaściwe. Nie chodzi o to, żeby zarzucać klientów ulotkami, czy wciskać im wizytówki. Dobrze, żeby dać ludziom znać, że tutaj, o tak - właśnie tutaj, jest nowy sklep z fajnymi ciuchami. Albo solarium. Albo sklep z winem. Albo... No, dopiszcie sobie cokolwiek.


Drukujemy, drukujemy!

Epoka druku ma się nieźle od czasów Gutenberga. Najpierw drukowano ważne rzeczy jakieś, jak książki. Ale te NAPRAWDĘ ważne, nie żeby jakąś tam literaturę dla motłochu. No, bo motłoch to całkiem analfabetyczny wtedy był. Potem drukowano również taką beletrystykę, znaczy dla rozrywki czytadła. No a od ostatnich 50-ciu lat (nawet chyba setki) to drukuje się kurde wszystko - książki, ulotki, wizytówki, nawet koszulki, kubki, długopisy... No serio wszystko. Bo trzeba budować świadomość marki u klienta, czyli druk i marketing to nierozłączna para. Bo można sobie kurde na koszulce nadrukować wszystko, i mieć oryginalnie. No, a kto bogatemu zabroni?



© 2019 http://tenbit.konin.pl/