Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

sie. Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. To jednak spore uproszczenie spraw - SEO jest czymś znacznie...SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość właścicieli firm już wie co to jest i

Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość właścicieli firm już wie co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to również w biznesie. Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. To jednak spore uproszczenie spraw - SEO jest czymś znacznie...SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość właścicieli firm już wie co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to również w biznesie.

Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. To jednak spore uproszczenie spraw - SEO jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie trzeba już tworzyć tego rodzaju analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Temat wydaje się być wyeksploatowany. Ponieważ definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Ale cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.

© 2019 http://tenbit.konin.pl/